Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dekuji vsem za reakce. Je nas mnoho, nejsme sami, nejste sami. Pomaha humor a snad i ten smysl pro realitu, aby nas nedostala depka... Mne drzi kamarádky, ženský kruh. To je ohromna podpora!

0 0
možnosti
Foto

Tak jsem si zrovna dnes užil sendvič, na obědě jsem tu měl svého otce a i svého syna. Kupodivu větší starost než s otcem(76), je se synem (25). Pokud se někomu něco má stát, tak mladej stojí první ve frontě.:-)

0 0
možnosti
Foto

Ano, jsme sendvičová generace, ovšem někteří z nás jsou už víc než triple sendvič. Jak mám chodit ještě skoro deset let do práce, starat se o 75ti letou maminku, 98 letou babičku, foukat bolístky 30ti leté dceři, která má 2leté mentálně postižené dítě? Zoufale natahuji ruku na pomoc a nacházím ji jen a jen na konci své paže. Nezbývá než být silná.

1 0
možnosti

Paní autorko / mluvíte mi z duše. / Vy jste (relativně proti mně) / hodně mladá / ale jedno určitě víte: / i mysl stará / i ta se o duši stará.

My hodně staří my rodiče již zpravidla nemáme / však to děláme co nás naučili.

A ještě ty Vaše sedviče / přiznávám se že poprvé jsem ten výraz od Vás slyšel / a co do jeho aktuálnosti pro mne / z údivu jsem nevyšel.

Pro mne již ten váš slovní obrat / žel nemá smysl / do věčnosti se chystám na návrat.

Váš smysl pro realitu obdivuji. / A tímto srdečně Vás pozdravuji.

0 0
možnosti

jakobyste mi cetla myslenky, ja ziju s ordici ve veku 72 a 74 let, urazy jsou , tatka zlomena dve zebra kdyz spadl na zahrade svym lajdactvim , ruzne nastrahy a pasti delaji ze zahradky prekazkovou drahu a mamka spadla na schodech protoze ji v ramci setreni vyndal baterii ze schodoveho svetla takze mamka letela az dolu a spadla.. ta hruza ji zvedat, nevazi sice metrak ale ja sama to nedokazala pry se v takove situaci vola policie.. doufam ze me e situace zivot prozatim usetri, jinak je mi 45 a desim se chvile kdy bratr bydlici s nami se odstehuje a ja budu na rodice sama a to i na ukor osobniho zivota a prace,,,jsou zatim chvalabohu sobestacni ale buhvi co bude dal a nikam bych je nikdy nedala, vychovali me dali vzdelani

0 0
možnosti
  • Počet článků 83
  • Celková karma 12,62
  • Průměrná čtenost 720x
Kdysi jsem chtěla být operní pěvkyní a nebo slavnou novinářkou, ale osud mě srovnal do latě. I ten nejobyčejnější život ovšem nabízí spoustu námětů pro psaní. Moje rodina, přátelé, muži, zvířata, umění, příroda i město – to všechno je mojí inspirací…

Motto: Skutečně nejvzácnější chvíle v životě se počítají na okamžiky, kdy je hluboce rozrušena vaše duše (Soichiro Honda)