Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji všem za přečtení, jsem ráda, že se Vám koníci líbili :-).

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkný fotoblog. Těší mne, že se tato tradice udržuje. :-)

1 0
možnosti

Nádherný blog! Moc díky za informace, ale především nádherné fotky těchto krásných koní.

1 0
možnosti

:-).....Také jste mě svým článkem a fotografiemi potěšila. V 54. při studiu na "hnojárně" v Chrudimi jsem na kole jezdil denně do Slatiňan jezdit. Byl tam program regenerace starokladrubského vraníka. Zajímavé je to, že ve čtvrtky se nejezdilo......byl to koňský svátek.

V současné době mám jednoho kamaráda, sice o dvě generace mladšího, který se chovem starokladrubských vraníků zabývá a úspěšně s nimi jezdí soutěže spřežení. Díky za pěkný článek i vzpomínku! R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Takovou soutěž bych chtěla někdy vidět naživo... Díky za čtení i Váš komentář!

0 0
možnosti
Foto

Je to již hodně dávno kdy jsem pobyl jeden rok v internátní škole pro chovatele koní v Kladrubech. Poté jsem odešel do školy ve Velké Chuchli. Kdykoliv mohu, velice rád se v Kladrubech zastavím.

Potěšili mne fotografie které zde presentujete. R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, reakce od "koňáka" potěšila zase mě!

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za přečtení a p.Tichého zdravím do Kanady!

0 0
možnosti
  • Počet článků 83
  • Celková karma 12,29
  • Průměrná čtenost 720x
Kdysi jsem chtěla být operní pěvkyní a nebo slavnou novinářkou, ale osud mě srovnal do latě. I ten nejobyčejnější život ovšem nabízí spoustu námětů pro psaní. Moje rodina, přátelé, muži, zvířata, umění, příroda i město – to všechno je mojí inspirací…

Motto: Skutečně nejvzácnější chvíle v životě se počítají na okamžiky, kdy je hluboce rozrušena vaše duše (Soichiro Honda)