Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc pěkně jste ten "přerod" do babičky vypsala...

Tak ať je vám všem spolu moc hezky, a užijete si to drandění s kočárkem!:-))

0 0
možnosti
Foto

Milé dámy, děkuji Vám za čtení i gratulace, jsem taky ještě pořád naměkko! Doufám, že adrenalin mám už za sebou a teď budu už jen pohodově drandit s kočárkem :-).

1 0
možnosti
Foto

J34a63n57a 95M53a61j19o92v55á

10. 4. 2017 22:23

Za sebou i před sebou...však uvidíte.

Ale moc si to užívejte. "Naše prtě" už plave, cvičí a zajímá ho každý kousek světa :-), který se dá prohlédnout, osahat a ochutnat. Je to neuvěřitelně čistý svě neustálých objevů :-).

1 0
možnosti
Foto

H61a57n38a 39V82l55k75o45v88á

10. 4. 2017 18:19

Porod do vody je běžně nabízen už 20 let...a je to příjemnější verze. Jinak vše nejlepší.;-)Má aktivní 53 letá kamarádka se v krátkém čase stala trojnásobnou babičkou a je to taková něha na druhou...

0 0
možnosti
Foto

Blahopřeji Vám k babičkovství, vím, jakéo to je... Ta trocha strachu se zrozením potomka vždycky souvisí, a Vy jste si ho zažila až dost. Ale dobře to dopadlo - a to je hlavní věc. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Už se nemůžu dočkat, až tohle budu moct napsat já. ;-)Vám velká gratulaceR^:-)

0 0
možnosti
Foto

Vítám Vás do skutečného babi-nce. Taky jsem v něm poměrně nová :-) a myslím, že i v trochu podobné životní situaci. Posíláme pozdrav všem malým a velkým a mohu odpovědně říci, že každým kouknutím, každým úsměvem a každou slzou si Vás skřítek omotá kolem malinkého malíčku pevně a nejpevněji.

A dceři ať neubyde optimismu. Už je vše za ní...a před nimi :-))). Gratuluji.

0 0
možnosti

Vím, o čem píšete. Blahopřeji rodičům, Vám i Vikingovi:-) Jsem z toho taková nějaká naměkko:-)

1 0
možnosti
Foto

Jak vajíčko, co? Taky to tak mám.

0 0
možnosti

Hezké, blahopřeji, "babi"...Mám dvě dcery, ve vztahu (jak se dnes říká) a zatím bez dětí..díky vám jsem se už začala taky těšit..na "babičkování":-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 83
  • Celková karma 12,61
  • Průměrná čtenost 720x
Kdysi jsem chtěla být operní pěvkyní a nebo slavnou novinářkou, ale osud mě srovnal do latě. I ten nejobyčejnější život ovšem nabízí spoustu námětů pro psaní. Moje rodina, přátelé, muži, zvířata, umění, příroda i město – to všechno je mojí inspirací…

Motto: Skutečně nejvzácnější chvíle v životě se počítají na okamžiky, kdy je hluboce rozrušena vaše duše (Soichiro Honda)