Diskuse

Pravá tvář obce Pičín

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezká obec, ani by me nenapadlo hledat o ni nějaké informace. Děkuji za fotky.:-)

0 0
možnosti

Myslím, že vysvětlení původu slova nebude komplikované ani staroslověnštinou ani latinou ... ale to je jen můj názor, že nejjednodušší vysvětlení bývají pravdivá .-))

.

Moc hezká ves ... a moc se mi líbí ta dětská kresba .-)

0 0
možnosti

J52a66r64a 80R66a46n41k

20. 6. 2016 0:14

Krasny blog a fotografie, inspirativni nazev mestecka:-)R^

Ta pohadkova mestecka existuji ve vice mistech na svete, pred rokem jsem absolvovala v detskem tabore veskere nastrahy z knih Narnia a nebylo to lehke, vzalo to urcite hodinu.... po lane pres reku jen s provazem na jedne strane a nejhorsi byla velka pavouci sit, pripadala jsem si jako ten nejhorsi vojin, poprve pred prekazkou:-)

0 0
možnosti

když jsem ještě chodil polemi a lesy a spal pod stromem,tak jsem tou vesnicí procházel a i tenkrát to bylo hezké místo

2 0
možnosti

Já měl za to, že Pičín se jmenovala dříve obec Suchý v okrese Blansko...

0 0
možnosti
Foto

Tak to nevím, myslela jsem, že ten středočeský je jediný originál...

0 0
možnosti