Mým spoluhráčkám, holkám 40+

Irena Knorrová

1. března 2042, kdesi v Jižních Čechách (minihříčka)

Dům z červených cihel se koupe v zimním slunci, které už brzy zmizí za lesem. Muž na přední terase se snaží zahlédnout na příjezdové cestě auto, ale silnice je opuštěná, pohlcená stíny hustých smrků.

27.4.2022 v 18:00 | Karma článku: 10.76 | Přečteno: 269 | Diskuse

Irena Knorrová

Jak rodí babička

Moje dítě, co už dávno není dítětem, mi jednou bez varování oznámilo, že čeká dítě. Já vím, to už je úděl matek, které mají dceru. Generační kolo se pootočí, z holčičky je najednou máma a z matky, byť třeba věkem mladé - babička!

9.4.2017 v 19:15 | Karma článku: 24.17 | Přečteno: 1118 | Diskuse

Irena Knorrová

Viking a buchta

Seznamka konečně vydala svůj plod: seznámila jsem se s Vikingem. To je samozřejmě jen přezdívka, ale jak říkat dvoumetrovému muži, jehož severský look podtrhují mořské oči a světlé špice vlasů, bojovně trčící v sestřihu na ježka?

25.9.2016 v 18:00 | Karma článku: 23.95 | Přečteno: 962 | Diskuse

Irena Knorrová

Líbáš jako bohyně - ale málo!

SMS zprávy od mého milého bývají většinou vtipné, ovšem tahle mě trochu rozhodila. "Líbáš jako bohyně, ale málo!" stálo na displeji mého mobilu. Měla to být lichotka, stížnost, nebo dokonce výčitka?

4.9.2016 v 18:00 | Karma článku: 17.10 | Přečteno: 884 | Diskuse

Irena Knorrová

Co mu dát k narozeninám? Přece choppera!

Bude mu 40, 50, 60. Kulaté narozeniny. Pro něj možná důvod k obavám, jestli žije „na plný pecky“, jestli pro všechny starosti a práci nepřestal být opravdovým mužem, který si bere vše, co svět pro něj má.

13.3.2016 v 18:00 | Karma článku: 18.95 | Přečteno: 678 | Diskuse

Irena Knorrová

Co se do Snáře nevešlo

Každému se občas ve spánku něco zdá - sen je podivuhodný stav našeho vědomí, provokující nepředvídatelností a proměnlivostí. Ve snu si náš nevědomý duševní život, zbavený smyslových vjemů a racionální kontroly, dělá co ho napadne.

6.3.2016 v 18:00 | Karma článku: 13.44 | Přečteno: 1868 | Diskuse

Irena Knorrová

O vůních a lidech, aneb: Čím voníš?

Musela jsem následovat toho muže, jako by mě omámil krysařskou píšťalou. Ale nebyla to melodie, nýbrž vábivá vůně, kterou jsem zachytila na ulici a byla donucena za ní jít. Nositel parfému vypadal úplně obyčejně,

28.2.2016 v 18:00 | Karma článku: 16.15 | Přečteno: 859 | Diskuse

Irena Knorrová

Mami, tati, pomooc!

„Mládí pryč a do důchodu daleko!“ Známá hláška by se mohla stát heslem lidí v pokročilém středním věku, kterým se přezdívá „sendvičová generace“.

31.1.2016 v 18:00 | Karma článku: 26.41 | Přečteno: 1187 | Diskuse

Irena Knorrová

Silvestrovský sen

Jsou lidé, narození na šťastné hvězdě. A pak ti druzí, kteří o ni třeba jen škrtnou, a pak se marně snaží znovu se k ní přiblížit... Má hvězda kdysi zasršela jako novoroční rachejtle a ztratila se v temnotách.

3.1.2016 v 18:00 | Karma článku: 7.37 | Přečteno: 278 | Diskuse

Irena Knorrová

Noc před koncem světa

21. 12. 2012 měl nastat konec světa. Závěrečné datum v mayském kalendáři naznačovalo apokalypsu. I člověk racionální, který katastrofickým předpovědím nevěří, byl nahlodaný mediální masáží a tím podivným shlukem čísel...

20.12.2015 v 18:00 | Karma článku: 10.21 | Přečteno: 411 | Diskuse

Irena Knorrová

Lev, Drak versus Beran, Had

V tramvaji se tak hezky přemýšlí! Mysl se mi zatoulala k té mé seznamovací bilanci: pořídila jsem si pěknou sbírka exotů - ale copak jsem v poslední době opravdu nepotkala muže, z něhož by se mi "podlomila kolena?"

6.12.2015 v 18:00 | Karma článku: 9.57 | Přečteno: 457 | Diskuse

Irena Knorrová

Kruté rozchody

„Loučení je vždycky smutné, i když se člověk loučí se zoufalstvím,“ praví přísloví. A je to tak – copak se někdy zuby nehty nedržíme nevhodného partnera, jen abychom nemuseli prožívat pocit opuštěnosti a prohry po skončení vztahu?

22.11.2015 v 18:00 | Karma článku: 12.90 | Přečteno: 877 | Diskuse

Irena Knorrová

Ela a Slušné mozky

Nejradši se procházím s Elou. Je ovšem zvyklá chodit dost ostrým tempem, takže mluvit s ní moc nemůžu - za chvíli se zadýchám a musím se opravdu snažit, abych nebyla pořád o krok pozadu.

8.11.2015 v 18:00 | Karma článku: 7.59 | Přečteno: 347 | Diskuse

Irena Knorrová

Dáma v autoškole

Zlobí se učitel autoškoly na zpomalenou blondýnku: „Řekl jsem - objet!” „Dobře, pane Nováku. Sice nemám vůbec hlad, ale když teda chcete, můžete mě pozvat ...”

25.10.2015 v 18:00 | Karma článku: 22.33 | Přečteno: 792 | Diskuse

Irena Knorrová

Se smrtí se nežertuje

Pominula jsem divokou minulost kosteleckého donchuána a dala mu ještě šanci: když už nebylo třeba nic skrývat, jeho nesmělost byla ta tam a můj miláček byl neustále žhavý jak formule před závodem.

11.10.2015 v 18:00 | Karma článku: 16.47 | Přečteno: 1046 | Diskuse

Irena Knorrová

Přechod pro ženy

Přechod pro ženy není nějaký feministický výmysl, zebra na silnici, kam nesmí vkročit mužská noha. Přechod (neboli klimaktérium) je pro ženu ve zralém věku mezníkem, kdy se konečně stane člověkem, tedy skoro mužem!

20.9.2015 v 18:00 | Karma článku: 20.16 | Přečteno: 712 | Diskuse

Irena Knorrová

Kostelecký donchuán

Už asi přišel čas a tam nahoře mě někomu bylo líto, tak mi poslal do cesty dost zvláštního chlapa. Zvláštní je hlavně v tom, že dokáže projevovat city a rozdávat lásku takovým stylem, že jsem úplně odrovnaná.

6.9.2015 v 18:00 | Karma článku: 9.57 | Přečteno: 292 | Diskuse

Irena Knorrová

Ctitelé a přátelé

V blízkosti každé ženy se vždycky vyskytují nějací muži, i když právě nemá stálého partnera, nebo možná právě proto. Pomocná ruka i podpora se hodí a já jsem za ně vděčná svému nejlepšímu kamarádovi i letitému ctiteli.

16.8.2015 v 18:00 | Karma článku: 13.26 | Přečteno: 576 | Diskuse

Irena Knorrová

Lidská schránko, kdo v tobě bydlí?

Moje dcera Ela pracuje v recepci jedné velké mezinárodní společnosti. Je to mladá pohledná dívka, maličká, drobná, ale s ženskými tvary a roztomilou, stále spíš dětskou tváří – není proto divu, že má hned spoustu obdivovatelů.

9.8.2015 v 18:00 | Karma článku: 17.11 | Přečteno: 865 | Diskuse

Irena Knorrová

Doktor, který se vypařil

Jsem prostě smolařka. Kdyby v jednom z miliónu bochníků chleba byla zapečená myš, kousnu do ní určitě já. Když si koupím trpaslíka, tak mi vyroste. A potkám-li konečně vhodného muže, políbí mě a opustí...

2.8.2015 v 18:00 | Karma článku: 17.43 | Přečteno: 1079 | Diskuse
Počet článků 83 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 719

Kdysi jsem chtěla být operní pěvkyní a nebo slavnou novinářkou, ale osud mě srovnal do latě. I ten nejobyčejnější život ovšem nabízí spoustu námětů pro psaní. Moje rodina, přátelé, muži, zvířata, umění, příroda i město – to všechno je mojí inspirací…

Motto: Skutečně nejvzácnější chvíle v životě se počítají na okamžiky, kdy je hluboce rozrušena vaše duše (Soichiro Honda)