Diskuse

Viking a buchta

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ireno, už dlouho jsem se tak nepobavila. Některé pasáže jako....neoprénový obleček....jsou smrtící!)))))))

Jasně, láska hory přenáší, tak proč ne vyplazený jazyk na kole?:-))))))))

Hodně štěstí v odvetách!:-))

1 0
možnosti
Foto

Dík za čtení a těší mě, že jste se pobavili, dokonce i pánové :-)!

Jano, držím taky palce (viz Váš blog).

0 0
možnosti
Foto

A to jste krásně napsala, hezky jsem se pousmála a držím Vám palce, at to klape. Něco jste mi připomněla - dávnou letní lásku z doby, kdy jsem byla sama. Chlap samý sval a šlacha, na břiše pekáč buchet...a...no na houby to nakonec bylo. Ale ten vlahý letní večer, kdy mi na lavičce v parku cestou odkudsi vysvětloval, že jsem zázrak, na ten vzpomínám skoro s dojetím :-).

Vám karma a dík.

0 0
možnosti

Moc pěkně a vtipně napsáno. Zejména věty

"Ne, bohužel si nepořídil štěně vlčáka, ale objektem jeho snahy jsem se stala výhradně já.", nebo "Tomu, co nám muži říkají v posteli, se nedá úplně věřit, ale milosrdná lež potěší každou zamilovanou babu..."

skutečně potěší. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Štˇastnej to ,,mák";-) (Pěly kdys Schovanky ve své písni: ,,...vona byla buchta a von byl dycky mák;-)) A jistě štˇastná i hrdinka příběhu (ač mák severský, tak nikoli snad až opium např. z afgánského):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 83
  • Celková karma 12,60
  • Průměrná čtenost 720x
Kdysi jsem chtěla být operní pěvkyní a nebo slavnou novinářkou, ale osud mě srovnal do latě. I ten nejobyčejnější život ovšem nabízí spoustu námětů pro psaní. Moje rodina, přátelé, muži, zvířata, umění, příroda i město – to všechno je mojí inspirací…

Motto: Skutečně nejvzácnější chvíle v životě se počítají na okamžiky, kdy je hluboce rozrušena vaše duše (Soichiro Honda)