Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^moc pěkné, domovní znamení mě táhla odjakživa, to tajemství je kouzelné,:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky všem za reakce... fotila jsem během jedné vycházky na levém břehu Vltavy. Možná se vypravím ještě na Staré Město a přidám nějaké ty pověsti o vzniku znamení. Jsou půvabné!

1 0
možnosti
Foto

tohle mám strašně ráda... díky :-) včera jsem absolvovala akci komentované plzeňské historické dvorky a ta znamení říkají, že je to kolikrát dům s opravdu hodně zajímavým příběhem... ....hezký mocR^:-)

0 0
možnosti
Foto

Žiju v podobně ozdobeném starém domě, mám to moc ráda, díky:-) Ovšem tomu, kdo namontoval tu kameru pod Čápy, bych s chutí urazila pazoury.....A památkářům, kteří to přehlížejí, taky;-O!!

0 0
možnosti
Foto

zajímavé a hezké téma:-)

0 0
možnosti

Nádhera! Je bezva to vidět takhle pohromadě. Díky za tu možnost!:-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^Krásné, tahle dávná tradice by stála za obnovení:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 83
  • Celková karma 12,29
  • Průměrná čtenost 720x
Kdysi jsem chtěla být operní pěvkyní a nebo slavnou novinářkou, ale osud mě srovnal do latě. I ten nejobyčejnější život ovšem nabízí spoustu námětů pro psaní. Moje rodina, přátelé, muži, zvířata, umění, příroda i město – to všechno je mojí inspirací…

Motto: Skutečně nejvzácnější chvíle v životě se počítají na okamžiky, kdy je hluboce rozrušena vaše duše (Soichiro Honda)