Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky moc všem - a pane Řípo, ten andulák je teda fakt zvíře :-)!

0 0
možnosti

Já mám ochočeného jen jednoho ptáka a to našeho anduláka

u nás se má príma, je sním děsná psina.

Písničku jsem o tom napsal, na youtube jsem to poslal. :-)

https://www.youtube.com/watch?v=qK6iZ15tsZE

0 0
možnosti
Foto

R^ta je krásná:-). Moc jste mě potěšila, a troufám si říci, že nejen mě.

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
  • Počet článků 83
  • Celková karma 12,62
  • Průměrná čtenost 720x
Kdysi jsem chtěla být operní pěvkyní a nebo slavnou novinářkou, ale osud mě srovnal do latě. I ten nejobyčejnější život ovšem nabízí spoustu námětů pro psaní. Moje rodina, přátelé, muži, zvířata, umění, příroda i město – to všechno je mojí inspirací…

Motto: Skutečně nejvzácnější chvíle v životě se počítají na okamžiky, kdy je hluboce rozrušena vaše duše (Soichiro Honda)