Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZB

Víte autorko, ohánět se křesťanstvím a pak nazývat lidi jiné kultury "hordy" není to pravé adventní " vořechové" . Podobenství o dobrém Samaritánovi bylo přesně pro osoby Vašeho myšlení. :-)

0 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, mohla jsem použít jiné synonymum, třeba houfy, davy, zástupy... Že tito lidé jiné kultury páchají činy, které nejsou "vořechové" ani lidské, je fakt. Nechci se pouštět do politiky, to je doména jiných blogerů. Je mi jen hořko z toho, co se na světě děje, a o tom je ten sloupek.

0 0
možnosti
  • Počet článků 83
  • Celková karma 12,62
  • Průměrná čtenost 720x
Kdysi jsem chtěla být operní pěvkyní a nebo slavnou novinářkou, ale osud mě srovnal do latě. I ten nejobyčejnější život ovšem nabízí spoustu námětů pro psaní. Moje rodina, přátelé, muži, zvířata, umění, příroda i město – to všechno je mojí inspirací…

Motto: Skutečně nejvzácnější chvíle v životě se počítají na okamžiky, kdy je hluboce rozrušena vaše duše (Soichiro Honda)