Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásná zákoutí

hodna nezapomenutí:-)

0 0
možnosti

P78a54v78e79l 51K60u36l45a

27. 9. 2015 21:53

Krása, byl jsem tam v létě a řekl bych, že tak z devadesáti procent se to, co jsem si fotil já a co jste fotila vy, shoduje. Ale on to není zase tak velký div, při té "rozloze" :-)

0 0
možnosti
Foto

E98v26a 27N44e52j19e93d61l31á

27. 9. 2015 20:44

Bydlela jsem na Pohořelci, na Novém světě jsme řádily jako děti. V tom roubeném domě - dnes Hotel U raka - bydlela moje kamarádka a bylo to místo našich mejdanů. Několikrát jsem tam spala, dnes přijde jedna noc na asi 150 Eur, pravda, tehdy to tam vypadalo jinak. Občas na Nový svět zajdeme a je to pořád moc krásný místo v Praze.

0 0
možnosti
Foto

To jste si jako děti určitě užily :-). I dneska by mě lákalo podívat se třeba na dvorečky mezi domky, nebo dovnitř. Historie domů je fakt fascinující - např. v té roubence U Raka bydlela kdysi chudá švadlena, která se zamilovala do spisovatele Jakuba Arbese. Ten si s ní chtěl jen užít, ale otěhotněla a tak se nakonec vzali a měli šťastné manželství. Arbes pak použil dům jako dějiště romaneta Zázračná madona. Asi v šedesátých letech minulého století koupili dům dva přátelé: Arnošt Lustig a Ota Pavel. Ale příliš si ho neužili, Lustig emigroval a duševně nemocný Pavel zemřel v r. 1973. Nakonec roubenku napadla dřevomorka a tak dnešní hotel U Raka je vlastně nově postavená replika... Děkuji všem za návštěvu!

0 0
možnosti
Foto

Nadhera, diky, zavzpominal jsem.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS