Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AEA

Moc hezke...R^ malokdo si ale uvedomi ze Dvorakova hudba a pusobeni v USA mel vlyv na take velikany americke hudby jako jsou Copland, Gershwin a Ellington. V hudbe Gerschwina muzete zaslechnout prvky Ceske/Slovenske lidove hudby (Dvorak) a Dvorakova Symfonie from New World se tady hraje mozna vic nez v Praze...hihihi

0 0
možnosti
Foto

Oáza klidu. Nejen ve Vysoké, ale i ve vašem blogu. Dík.:-)

1 0
možnosti
Foto

Uklidňuju si tak i sama sebe :-). Všem děkuji za čtení!

0 0
možnosti
Foto

Krásná jezírka :) Ohledně Rusalky...ale také něco mám ... odjinud :)

http://bohacek.blog.idnes.cz/c/400280/Kvapilova-jezirka.html

1 0
možnosti
Foto

Koukla jsem se - Kvapil a Dvořák se inspirovali každý u jiného jezírka, ale podstatný je výsledek :-). A Vaše fotky jsou jako vždy krásné.

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné, úplně tam Rusalku vidímR^;-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, bylo tam krásně...

1 0
možnosti
  • Počet článků 83
  • Celková karma 12,62
  • Průměrná čtenost 720x
Kdysi jsem chtěla být operní pěvkyní a nebo slavnou novinářkou, ale osud mě srovnal do latě. I ten nejobyčejnější život ovšem nabízí spoustu námětů pro psaní. Moje rodina, přátelé, muži, zvířata, umění, příroda i město – to všechno je mojí inspirací…

Motto: Skutečně nejvzácnější chvíle v životě se počítají na okamžiky, kdy je hluboce rozrušena vaše duše (Soichiro Honda)