Se smrtí se nežertuje

11. 10. 2015 18:00:00
Pominula jsem divokou minulost kosteleckého donchuána a dala mu ještě šanci: když už nebylo třeba nic skrývat, jeho nesmělost byla ta tam a můj miláček byl neustále žhavý jak formule před závodem.

Udělal ze mě zase tu bohyni sexu, kterou jsem kdysi bývala. Vrchnost na nebesích má ale dost zvrácený smysl pro humor a pěkně si s námi pohrává, zkouší, co vydržíme...

Pája nebyl partner, jakého bych s radostí představila své rodině. Neměl nic, než tu značkovou košili na pěkné muskulatuře a otřískané auto, bavit se s ním dalo tak leda o jídle nebo rybaření, to miloval! Takže vymyslet třeba nějaký společný program byl docela problém – v kině jsem musela vybrat film, kterému by rozuměl, nebo ho vzít třeba do lesa na houby, to měl taky rád. Přesto začal Pája uvažovat o společném bydlení (podporován svou matkou, která se už těšila, že svého svobodného čtyřicetiletého synáčka konečně udá). Já ale přemýšlela, jestli si ho vůbec mám nechat, nebo mu radši neplést hlavu - byli jsme něco jako princezna a námořník...

Ale zřejmě jsem kocourka podcenila: byl velice cílevědomý a šel si za svým snem, a to nastěhovat se ke mně! Nenápadně začal obsazovat dobyté území. Moje koupelna byla brzy plná jeho gelů a potřeb na holení, pak přišla na řadu skříň v ložnici, v níž se snad samy rozmnožovaly pánské slipy a trička.

Já ale pořád odolávala a tak přišel silnější kalibr.

Jednou se takhle Pájovi udělalo v práci zle, nemohl dýchat a cítil takovou divnou slabost. Nějak se dopravil k lékaři a byl odeslán šupem do nemocnice s podezřením na infarkt. To se ale nepotvrdilo, poslali ho domů, ale dobré to nebylo, pořád se cítil hrozně a pak se přidaly ještě střevní potíže. No tak teď už si ho v nemocnici nechali, udělali nějaké testy, magnetickou rezonanci, ale ještě než byly známé výsledky, někdo z doktorů mu údajně řekl, že by to mohla být rakovina tlustého střeva. Pája se zachoval jako chlap: řešil to prostě tak, jak to pánové dělají, alkoholem a pořádnou dávkou nikotinu, aby už to měl rychle za sebou. Vypadal vážně hrozně, zhubl 5 kilo, pod očima kruhy.

A co teď? Nebylo náhodou mojí svatou povinností konečně mu nabídnout svůj byt, poskytnout mu veškerou možnou péči a doplatit jeho dlužné zdravotní pojištění? Zakládá skvělý sex a několikatýdenní známost právo na lásku a péči až za hrob? Varovné světýlko v hlavě se mi zase rozsvítilo, váhala jsem moc dlouho...

Pája mi sdělil, že to nebyl nádor, ale zřejmě vřed ve střevě, který praskl a proto mu bylo tak zle. Uzdravil se jako zázrakem! Vůči mně ochladl, asi jsem ho zklamala a kvůli své tvrdošíjnosti se stala neperspektivní.

„Ty jsi ale kráva, miláčku!“ To byla jeho poslední slova, když jsem mu odmítla vrátit prstýnek, který mi nedávno z velké lásky věnoval (ne, že by byl tak cenný, ale jsem prostě sentimentální). A tak ani nevím, kam se chudák poděl - maminka mu totiž nakázala, aby se bez prstenu domů nevracel!

Autor: Irena Knorrová | neděle 11.10.2015 18:00 | karma článku: 16.47 | přečteno: 1046x

Další články blogera

Irena Knorrová

Usedlost Cibulka 2024 - nádech k novému životu (fotoblog)

Košířská viniční usedlost Cibulka má za sebou bohatou historii. Vlastníci se tu střídali, období rozkvětu počátkem 19. století skončilo časem totálního zmaru. Vybydlené doupě squaterů koupila Nadace rodiny Vlčkových v r. 2021.

21.3.2024 v 15:00 | Karma článku: 11.39 | Přečteno: 189 | Diskuse

Irena Knorrová

Park Cibulka 2024 - 200 let po svém založení (fotoblog)

Pradávno je tomu, co se lidé zabydleli v údolí pod pražským kopcem Vidoule - svědčí o tom nalezené kostry z doby laténské i nálezy bronzových šperků. Od středověku pak tu stojí i jedna z viničních usedlostí, později zvaná Cibulka.

19.3.2024 v 20:00 | Karma článku: 12.71 | Přečteno: 169 | Diskuse

Irena Knorrová

1. března 2042, kdesi v Jižních Čechách (minihříčka)

Dům z červených cihel se koupe v zimním slunci, které už brzy zmizí za lesem. Muž na přední terase se snaží zahlédnout na příjezdové cestě auto, ale silnice je opuštěná, pohlcená stíny hustých smrků.

27.4.2022 v 18:00 | Karma článku: 10.76 | Přečteno: 269 | Diskuse

Irena Knorrová

Sobota ve městě růží (fotoblog)

Jen jednomu městu sluší růžová a může se hrdě nazývat "městem růží". Je to jihočeská Blatná, která výstavou růžových aranží vzpomíná na sedmdesátiletou tradici pěstování těchto květin na zdejších plantážích.

6.7.2021 v 18:00 | Karma článku: 17.37 | Přečteno: 332 | Diskuse

Další články z rubriky Ona

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXI.

Už měsíc mám nový vztah. "Randíme" denně mimo víkendů, ačkoli přiznávám, že myšlenky na něj mne neopouští ani o nich.

28.3.2024 v 6:00 | Karma článku: 5.27 | Přečteno: 95 |

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 40.34 | Přečteno: 8178 | Diskuse

Lenka Prokopová

Oslava narozenin

V dávné době mého mládí se slavily narozeniny s dortem, svíčkami, babičkami, dědečky, strýčky a pratetami z třetího kolena. V dnešní době se slaví narozeninová párty hlavně s dalšími dětičkami.

25.3.2024 v 22:12 | Karma článku: 18.22 | Přečteno: 422 | Diskuse

Ivana Dianová

Utržená ze řetězu

Použila jsem samozřejmě nadsázku, ale musím se přiznat, že utrženě si kapku skutečně začínám připadat. Hledám, ba slídím, sháním, toužím a těším se. Strašně!

25.3.2024 v 20:38 | Karma článku: 24.05 | Přečteno: 656 | Diskuse

Helena Opršalová

Fixovaný zlobílek

Sedím sama v koutu restaurace. Manžel právě odlezl i s talířem a někde mezi barem a záchody se snaží nakrmit zdrhající dítě.

25.3.2024 v 14:09 | Karma článku: 12.37 | Přečteno: 574 | Diskuse
Počet článků 83 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 719

Kdysi jsem chtěla být operní pěvkyní a nebo slavnou novinářkou, ale osud mě srovnal do latě. I ten nejobyčejnější život ovšem nabízí spoustu námětů pro psaní. Moje rodina, přátelé, muži, zvířata, umění, příroda i město – to všechno je mojí inspirací…

Motto: Skutečně nejvzácnější chvíle v životě se počítají na okamžiky, kdy je hluboce rozrušena vaše duše (Soichiro Honda)

 

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...