Irena Knorrová

Kdysi jsem chtěla být operní pěvkyní a nebo slavnou novinářkou, ale osud mě srovnal do latě. I ten nejobyčejnější život ovšem nabízí spoustu námětů pro psaní. Moje rodina, přátelé, muži, zvířata, umění, příroda i město – to všechno je mojí inspirací…

Motto: Skutečně nejvzácnější chvíle v životě se počítají na okamžiky, kdy je hluboce rozrušena vaše duše (Soichiro Honda)

 
  • Počet článků 83
  • Celková karma 12,29
  • Průměrná čtenost 720x

Irena Knorrová

Prokletí samotářů

I dnešní samotáři kdysi měli rodinu, děti, budovali kariéru - nestačili se pomalu ani najíst, aby stihli vše, co se každý den muselo zajistit. Sháněli nábytek do dětského pokoje, dovolenou pro čtyři, větší auto.

26.7.2015 v 18:00 | Karma: 32,36 | Přečteno: 7604x | Diskuse| Ona

Irena Knorrová

MAXimální zrychlení

Zážitky z nudistické pláže mě pozitivně naladily na pár následujících dní, takže jsem si naordinovala další sbližovací schůzku s Maxem. Souhlasil, že mi pomůže zalít květiny a zkontrolovat byt kolegyně Alenky - nyní na dovolené.

12.7.2015 v 18:00 | Karma: 11,48 | Přečteno: 622x | Diskuse| Ona

Irena Knorrová

Rande na pláži

Internetová seznamka narovinu.cz mi nabídla dalšího potenciálního partnera a já doufám, že to nebude zase ženatý pán, co mu žena nerozumí, a tak hledá nějakou spřízněnou duši - nebo si spíš chce sem tam vyhodit z kopýtka...

5.7.2015 v 20:44 | Karma: 10,10 | Přečteno: 1077x | Diskuse| Ona

Irena Knorrová

Tenhle hotel není pro starý

Azyl pro milence, hodinový hotel – to jsou zařízení, na něž můžeme narazit v nějakém pochybném inzertním plátku. Moje kamarádka Anička si donedávna nedovedla představit, že by něco takového někdy potřebovala,

21.6.2015 v 18:00 | Karma: 15,82 | Přečteno: 1365x | Diskuse| Ona

Irena Knorrová

Intermezzo s Mastroiannim

Ondřej je ukázkový příklad nedostupného muže: ženatý, mladší, kolega z práce, a navíc až příliš krásný... Intelektuálnímu jiskření mezi námi ovšem nelze zabránit,

7.6.2015 v 18:00 | Karma: 9,99 | Přečteno: 314x | Diskuse| Ona

Irena Knorrová

Tři na koni

Rodiče by prý neměli nutit své děti, aby jim slnily jejich dávné sny: z kluka milujícího počítače fotbalistu stejně neuděláš, i když jeho tatínek by za to duši dal!

24.5.2015 v 18:00 | Karma: 10,09 | Přečteno: 357x | Diskuse| Ostatní

Irena Knorrová

Poklady nalezené a ztracené

Tak dobrá. Dala jsem si ten závazek. Nebudu se vyhýbat příležitostem k seznámení! S Jerrym jsme si vyměnili pár mailů a zdá se být celkem milý. Dle údajů na jeho profilu měří sice jen 165 cm, ale co, nikdo není dokonalý.

10.5.2015 v 16:32 | Karma: 9,42 | Přečteno: 359x | Diskuse| Poezie a próza

Irena Knorrová

Síť, nebo močál?

Nastal máj - lásky čas. Platí to i on-line? Internetové seznamky, sociální sítě, speciální servery zaměřené na milovníky čehokoliv – to všechno jsou místa, kde se v dnešní době lidé seznamují. Vše probíhá skrytě, anonymně, někdy to připomíná spíš brouzdání v hodně kalných vodách - ale co naplat, pokud nechceme zůstat sami, musíme se namočit...

2.5.2015 v 19:24 | Karma: 5,67 | Přečteno: 244x | Diskuse| Poezie a próza

Irena Knorrová

Bát se a přát si

„Je tady volno?“ zeptal se Antonín lehce zastřeným hlasem v rozpáleném autobusu linky Praha – Prokopov. „Pro Vás vždycky, pane,“ řekla jsem jako překvapeně, poté co jsem zvedla hlavu od tašky na podlaze. Můj pokus v panice strčit hlavu do písku jako zpovykaný pštros se nezdařil – Antonín si mě všiml a teď sedí vedle na sedadle, jeho levé stehno pálí jako roztopená kamínka a zlatožluté dračí oči se na mě smějí...

25.4.2015 v 18:47 | Karma: 11,48 | Přečteno: 640x | Diskuse| Poezie a próza

Irena Knorrová

Mým spoluhráčkám, holkám 40+

Poslední dobou mají lékaři podobný názor na všechny moje zdravotní problémy: „To je věkem,“ říkají, a nebo: „To mám taky, s tím se nedá nic dělat.“ Ale co to vlastně znamená? Že se jim nechce pracovat, tedy léčit, nebo snad lidé po čtyřicítce už nejsou perspektivní? Měli bychom snad už jen v ústraní dožít a neotravovat, jako nějací muklové (pro mladší ročníky: mukl – muž určený k likvidaci, většinou politický vězeň)?

24.4.2015 v 7:58 | Karma: 10,46 | Přečteno: 605x | Diskuse| Poezie a próza